Tomeko Design presenta l’ Alessandro Volta Collection i la James Watt Collection i com en la majoria dels seus dissenys, la fusta reciclada i les bombetes Edison són les protagonistes. Unes propostes que segueixen amb la filosofia de la marca: reciclar i recuperar antigues bigues de fusta per crear un disseny amb personalitat i utilitat per al dia a dia.
En l’ Alessandro Volta Collection trobem llums de taula amb un suport petit i ample de fusta neta. Sobresurten les bombetes, en un cas subjectes per un llarg coll metal·litzat i vermellós, i en l’altre recolzada directament amb un portalámparas “touch dimmer” de llautó com a base de la bombeta. Els cables d’endoll, d’estil vintage, són del mateix color que els colls, ja que segueixen el cromatisme de la peça.
En contraposició trobem els dissenys de la James Watt Collection, on la fusta està una mica desgastada donant un disseny més retro. En aquest cas les bombetes també sobresurten, en algunes opcions també amb un coll allargat i metal·litzat i en uns altres amb portalámparas directes a la fusta, on la bombeta és allargada i molt original.